05 січня 2022 року відбулась онлайн-нарада із заступниками керівників закладів освіти з інклюзивним навчанням Ратнівської, Забродівської, Велимченської, Самарівської територіальних громад щодо
визначення категорій труднощів та рівнів підтримки осіб з особливими освітніми потребами. На нараді висвітлювались основні питання щодо оновлення нормативно-правової бази інклюзивної освіти,
зокрема:
- зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021р. № 769 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019р. № 530» та від 15 вересня 2021р. № 957 «Про
затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», які набирають чинності з 01 січня 2022 року;
- визначення категорій труднощів та рівнів підтримки осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти: фінансового забезпечення, кількості корекційно-розвиткових занять, забезпечення
асистентом вчителя;
- організація засідань команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладах освіти;
- ведення оновлених індивідуальних програм розвитку осіб з особливими освітніми потребами;
- алгоритм роботи керівників/заступників закладів освіти у АС «ІРЦ» у «кабінетах закладів освіти».
Обговорено ряд інших питань щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти з урахуванням рівнів підтримки у 2022 році.