Майстер-клас для педагогічних працівників інклюзивних груп

23 лютого 2022 року на базі комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Ратнівської селищної ради відбувся майстер-клас за темою «Корекційно-розвиткова робота як складова успішного розвитку дитини з особливими освітніми потребами». Захід проведено з метою надання практичної та теоретичної допомоги педагогічним працівникам інклюзивних груп. У заході взяли 10 педагогів з Ратнівської, Забродівської, Самарівської ТГ, які надають корекційно - розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами (ООП) в закладах дошкільної освіти за напрямками: «Ознайомлення з навколишнім», «Соціально-побутове орієнтування», «Сенсорно-пізнавальний розвиток», «Сенсорне виховання».
Із вступним словом до присутніх звернулася Олена Рудчик, директор установи, яка ознайомила з планом роботи заходу та наголосила на пріоритетних напрямках корекційної роботи. А саме, сприяння соціальному, емоційному, мовленнєвому та когнітивному розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Корекційні педагоги закладів дошкільної освіти презентували свої імпровізовані заняття, в ході обговорення яких відбувся обмін досвідом, знаннями, прийомами ефективної корекційної роботи.
На наступному етапі фахівець (консультант) ІРЦ, вчитель-дефектолог Людмила Маринчук, розкрила теоретичний блок корекційно-розвиткової роботи, провела для присутніх майстер-клас індивідуального корекційно-розвиткового заняття на тему «Важливі речі для малечі», під час якого було представлено алгоритм формування гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку з інтелектуальними труднощами.
Фахівець (консультант) ІРЦ, практичний психолог Тетяна Юрчик розповіла про особливості ознайомлення дошкільнят із сенсорними еталонами. Під час майстер-класу за темою «Веселе частування» продемонструвала практичні вправи та прийоми роботи при формуванні смакових уявлень дітей з особливими освітніми потребами.
Фахівець (консультант) ІРЦ, практичний психолог Юлія Кіперчук акцентувала увагу присутніх педагогів на корисній літературі щодо питань навчання і розвитку дітей з ООП з різними категоріями освітніх труднощів.
Проведений майстер-клас дав можливість корекційним педагогам познайомитися з новими технологіями, методиками роботи і напрацюваннями фахівців (консультантів) ІРЦ. Таким чином учасники мали змогу отримати теоретичні відомості та набути практичних навичок.