НА ВИКОНАННЯ ПЛАНУ РОБОТИ КУ «ІРЦ» РАТНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ 19 ЖОВТНЯ 2022 РОКУ В ОНЛАЙН ФОРМАТІ ПРОВЕДЕНО МЕТОДИЧНИЙ ІНТЕНСИВ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ РАТНІВСЬКОЇ, ВЕЛИМЧЕНСЬКОЇ ТА САМАРІВСЬКОЇ ТГ ЗА ТЕМОЮ «РОЛЬ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ У ФОРМУВАННІ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ».
Фахівець (консультант) ІРЦ Тетяна Юрчик акцентувала увагу на значимості практичного психолога як учасника
команди психолого-педагогічного супроводу, який має одну з найбільш відповідальних ролей у формуванні та реалізації індивідуальної програми розвитку (ІПР) дитини з особливими освітніми потребами
(ООП). Зазначила, що важливими аспектами в роботі практичного психолога закладу освіти є добір діагностичного інструментарію, що передбачає застосування різних методик для вивчення особливостей
розвитку дитини, а саме: когнітивної, емоційно-вольової та особистісної сфер що є базисом, на якому ґрунтується уся розвиткова, корекційна і профілактична робота. Від результатів діагностики у
повній мірі залежить правильність визначення сильних сторін та бар’єрів освітньої діяльності учнів з ООП, а також ефективність подальшої роботи усіх учасників команди супроводу. Зупинилась на
типових помилках, які допускаються при складанні ІПР та надала рекомендації щодо їх уникнення у подальшій роботі, наголосивши на цілях індивідуальної програми розвитку які мають бути конкретними,
досяжними, вимірюваними, відповідати системі постановки цілей SMART.
Окрім
цього, увагу практичних психологів та соціальних педагогів було зосереджено на необхідності надання психологічної допомоги та емоційної підтримки учасників освітнього процесу в період воєнного
стану та важливості питання підвищення професійної компетентності у напрямі оволодіння сучасними технологіями психологічного супроводу.