Круглий стіл "Специфіка роботи вчителя-логопеда в умовах воєнного стану з використанням технологій дистанційного навчання"

Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу. Особливо складно організовувати в таких умовах корекційно-розвиткову роботу з дітьми з особливими освітніми потребами, зокрема із функціональними (мовленнєвими) труднощами. Вчителям-логопедам закладів освіти необхідно вільно володіти технічними засобами та онлайн ресурсами, добре орієнтуватися у віртуальному просторі, володіти способами відбору і структуризації матеріалів, способами реалізації тих чи інших методів навчання, аби організувати якісний і результативний освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання. Саме це проблемне питання стало темою для обговорення методичної комісії вчителів-логопедів Ратнівської громади, що відбулося сьогодні, 10 листопада 2022 рокуУ форматі круглого столу обговорювали специфіку роботи вчителя-логопеда в умовах воєнного стану з використанням технологій дистанційного навчання. Своїм досвідом та напрацюваннями ділилися з колегами фахівці (консультанти) вчителі-логопеди комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Ратнівської селищної ради Наталя Мицюк та Наталія Глушко. Учасники поділились власним досвідом роботи в цьому напрямку, детально розглянули та проаналізували наявні платформи та додаткові інструменти організації дистанційного середовища. Наталія Мицюк акцентувала увагу на сервісах та веб-ресурсах, які слугують інструментарієм для якісного наповнення корекційно-розвиткових занять, а також дають можливість самостійно створювати якісний контент (інтерактивні завдання, презентації, відеофайли та ін.). Вчителі-логопеди мали змогу не лише ознайомитися, а й відпрацювати навички роботи із запропонованими ресурсами. Також педагоги були учасниками підгрупового онлайн-заняття, яке з метою популяризації інформаційно-комунікаційних технологій в логопедичній практиці провела Наталія Глушко.
Сподіваємось, що педагоги отримали нові знання та практичний досвід організації та урізноманітнення змістового наповнення асинхронних та синхронних занять з дітьми, які мають мовленнєві труднощі.