Завершується робота команд психолого-педагогічного супроводу за участі фахівців інклюзивно-ресурсного центру щодо перегляду індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами
(ООП) закладів освіти Ратнівської, Забродівської, Самарівської і Велимченської територіальних громад. У період зимових канікул здійснено моніторинг динаміки розвитку та рівня навчальних досягнень
здобувачів освіти з ООП інклюзивних класів. Зважаючи на реалії сьогодення, дії правового режиму воєнного стану засідання проходять в режимі он-лайн та у змішаному очно-дистанційному
форматі.
Відрадно, що педагоги доволі відповідально віднеслися до виконання даної ділянки роботи. Прослідковується командна робота усіх її учасників – взаємозв’язок з батьками, співпраця з працівниками
інклюзивно-ресурсного центру. Зростає кваліфікаційний рівень вчителів щодо інклюзивної освіти, вибудовується певна система роботи, напрацьовується відповідний досвід що позитивно відображається
на розвитку дітей. На кожній такій зустрічі здійснюється жваве обговорення з приводу динаміки розвитку учнів, обґрунтовується конкретна думка, визначаються прогалини і шляхи їх вирішення.
Щиро дякуємо за роботу кожному і кожній, хто прагне аби життя дітей з особливими освітніми потребами було безпечним і повноцінним.