Протягом травня в інклюзивних закладах
освіти, які належать до зони обслуговування комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Ратнівської селищної ради, проходили засідання команд психолого-педагогічного супроводу за участі
фахівців ІРЦ.
Мета - здійснення моніторингу виконання індивідуальних програм
розвитку (ІПР) дітей з особливими освітніми потребами (ООП). А саме, моніторинг реалізації завдань, цілей та стратегій, які були розроблені на етапі організації інклюзивного
навчання. Педагогами проаналізовано динаміку розвитку дітей з особливими освітніми потребами, передусім - з позиції розвитку особистості, її соціалізації, а не лише з позицій набутих знань.
Зроблено підсумки щодо ефективності стратегій, які застосовувалися та намічені плани для подальшого розвитку дітей з ООП і створення інклюзивного освітнього середовища.
Зокрема,
намічено індивідуальні освітні траєкторії дітей, план дій для педагогів, які здійснюють освітній процес з урахуванням потреб і можливостей здобувачів освіти. Рекомендації, напрацьовані командами
психолого-педагогічного супроводу, будуть враховані при складанні індивідуальних програм розвитку у наступному навчальному році.