Онлайн- зустріч із заступниками директорів закладів освіти

Розвиток інклюзивного навчання є однією з ключових тенденцій в освітніх реформах у багатьох країнах, включаючи Україну. Педагоги відіграють важливу роль в ефективній реалізації інклюзивного навчання. У КУ «ІРЦ» Ратнівської селищної ради 12.09.2024 року відбулася онлайн- зустріч із заступниками директорів закладів освіти Ратнівської, Забродівської, Самарівської, Велимченської територіальних громад спрямована на обговорення Національної стратегія розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року, важливого документу, орієнтованого на створення рівних можливостей для всіх дітей, включаючи дітей з особливими освітніми потребами (ООП).

Основні завдання стратегії зосереджені на вдосконаленні системи інклюзивної освіти, підготовці педагогічних кадрів, створенні умов для інтеграції учнів із ООП в освітній процес і забезпеченні відповідної матеріально-технічної бази.

Зосереджено увагу педагогів також на інших нормативних документах, які потребують детального вивчення, зокрема:

 

рекомендації щодо організації освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році;

методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами;

рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2024/2025 навчальному році.

 

Документи, які визначають ключові підходи, стандарти, та правила, за якими освітні заклади мають функціонувати з метою створення комфортного та доступного середовища для дітей з особливими освітніми потребами.

Таке обговорення допоможе педагогам глибше зрозуміти нормативну базу та ефективно реалізовувати інклюзивне навчання у 2024-2025 навчальному році.